Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Рекламація / обмін / відшкодування У разі, якщо вантаж пошкоджений при транспортуванні компанією - перевізником (наприклад, Нова Пошта), необхідно разом з представником транспортної компанії зробити фото пошкоджень і скласти відповідний акт. Далі клієнт може повністю відмовитися від одержання вантажу (якщо вантаж пошкоджений сильно) або прийняти вантаж (якщо вантаж пошкоджений незначно, тобто пошкоджена, наприклад, лише одна деталь). У другому випадку ми замовимо пошкоджену деталь на фабриці і замінимо. Копію акта та фото необхідно відправити на пошту vsyamebelunas@gmail.com Всі інші рекламації також приймаються на пошту, вказану вище, але обов'язково з детальним описом суті проблеми, в т. ч. позначенням номера деталі згідно специфікації, а також фото етикетки з пачки. Товари, виготовлені або доставлені за індивідуальним замовленням, поверненню не підлягають! Ви можете ознайомитися з Законом України "Про захист прав споживачів" за цим посиланням https://cutt.ly/rtEf1fy
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.